Kosten salarisadministratie

Heeft u inzicht in de kosten van uw salarisadministratie? Van Oers Loonadvies werkt met heldere prijzen waardoor u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Binnen onze organisatie maken wij onderscheid in enerzijds de basiswerkzaamheden salarisadministratie en anderzijds de aanvullende extra (advies)werkzaamheden. Voor de basiswerkzaamheden geldt een vaste prijs per medewerker per periode, voor de extra (advies)werkzaamheden worden uren x tarief in rekening gebracht.

De afdeling Loonadvies van Van Oers is gespecialiseerd in de accurate verwerking van salarisadministraties in een groot aantal bedrijfstakken. Wij leveren een zeer betrouwbaar product, gekoppeld aan een verregaande dienstverlening. Dit geschiedt op basis van vakmanschap op het gebied van loontechnische zaken, sociale verzekeringen en vele CAO’s. Wij reiken u de helpende hand en kunnen u desgewenst vele werkzaamheden uit handen nemen.

Tarieven salarisadministratie

Onze tarieven en kosten zijn afhankelijk van de wijze waarop uw mutaties worden verwerkt. Dit kan digitaal maar u kunt er ook voor kiezen de mutaties door Van Oers te laten verwerken.

Basiswerkzaamheden

Onder de basiswerkzaamheden vallen:

De loonverwerking

  • De periodieke loonverwerking op basis van de door opdrachtgever verstrekte mutaties
  • De verwerking van het vakantiegeld

De output (digitaal)

  • Loonstrook
  • Loonjournaalpost
  • Overzicht loonaangifte
  • Betaalbestand lonen (Clieop03)

Jaarwerk (digitaal)

  • Jaaropgaven ten behoeve van het personeel

Overige werkzaamheden

  • Digitale loonaangifte Belastingdienst
  • Toetsing wettelijk minimumloon
  • Validiteitscontrole op de door opdrachtgever aangeleverde mutaties

Aanvullende werkzaamheden

Naast hiervoor genoemde basiswerkzaamheden kunnen in overleg aanvullende werkzaamheden worden verricht. Hierbij kunt u denken aan:

  • Aanvragen loonbelastingnummer (indien nog niet aanwezig)
  • Invoerkosten nieuwe medewerker(s)
  • Proforma loonberekening
  • Correcties met terugwerkende kracht
  • Controle van nota’s van 3e instanties
  • Ziek- en herstelmeldingen
  • Aan- en afmeldingen van medewerkers bij bijvoorbeeld Verzuimverzekering
  • Invullen van de diverse formulieren
  • Vervaardigen overzichten
  • Overige aan- en afmeldingen van het personeel bij derden instanties

 

Neem contact met ons op
Naam:*
Bedrijfsnaam:*
E-mailadres:*
Telefoon:
Opmerkingen:
Gerard van Nieuwenhuijzen
Directielid Fiscaal +31(0)6 531 51 006 +31(0)165 58 26 00